Tack Colgate!

Imorse så fick jag ju som jag nämnde i det förra inlägget ett extremt glädjande samtal. Igår kväll så slängde jag ut några förfrågningar till ett par tre företag kända för att göra tandkräm och tandborstar. Imorse fick jag då ett samtal från Colgate-Palmolive som gärna ville vara med och bidra. 
 
Jag körde till kontoret i Danderyd och fick med mig en låda med 75 stycken barntandborstar och en påse med små tandkrämstuber i barnsmak och vanlig. Helt fantastiskt! Tack Colgate!
 
 
Det var en glad Emilotte som satt i bilen på väg hem från Colgate med passagerarsätet fullt av donationer. Ska bli så spännande att få ge bort detta när jag kommer fram. 
 
För övrigt har jag mått riktigt risigt nu på kvällen, mår väldigt illa, känns som att jag har en klump i halsen hela tiden. Jag vet inte vad det är, men jag gillar det i alla fall inte. Känner mig också riktigt skakis och obeskrivligt trött. Tänkte nog bädda ner mig nu och titta på en film. Imorgon åker jag, syrran och pappa upp (eller ner?) till Värmland för att på fredag så tar vi ett sista förväl av vår morfar. Han gick bort innan nyår, vilket är väldigt tråkigt... Vi saknar dig enormt mycket, morfar! ♥
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
1 Julia:

skriven

åh vad perfekt! Riktigt bra gjort :)

Svar: Tack Julia! :) Kul att du hittade till bloggen. Kram /E
Emilotte

2 Julia:

skriven

Ja, det var verkligen kul :) är själv lite involverad i välgörenhet fast i kambodja :) det behövs verkligen!

Svar: Way to go girl, det gör du helt rätt i! Det är bland det bästa som finns verkligen, att ge!
Emilotte

Kommentera här: