Med kärlek från Ghana

Reverand Laud tillsammans med några av barnen på skolan tackar oss volontärer och givare. 
 
Jag blir verkligen varm ända in i själen trots rusket, blåsten, kylan och snön där ute. Jag blir så extremt motiverad! Nästa vecka smider vi lite fler planer och besöker lite fler företag. Kanske ringer jag till lokaltidningen... Vi får se! 
 
Laud uppdaterar mig med nya projekt de ska ta sig an och det känns så fel att jag sitter hemma just nu, jag vill bara iväg! 
 
Glöm inte att ni självklart fortfarande kan donera till TANF och deras arbete i Ghana. Tillsammans placerar vi fler barn i skolan och ger dom en ljusare framtid.  
 
 
Eller för dig som föredrar Internetbanken...

Clearingnummer 5699 
Kontonummer 33 224 63
Bank SEB
 
Viktigt! Skriv ditt namn + mail så jag kan meddela att jag mottagit pengarna och när dessa kommer bli synliga på insamligen på betterplace.org. Tillsammans gör vi det!♥
 

Kommentera här: