60 timmar till takeoff

Godmorgon!
 
Höjden av stress börjar närma sig nu tror jag, imorse störtvaknade jag vid halv fyra på morgonen med känslan av att jag glömt någonting, har konstiga drömmar när jag ligger halvvaken, magen kurrar, hittar inget bekvämt sätt att ligga på. Det är för varmt och det är för kallt, kollar mobilen. Allt helt snett. Jag vet inte vad det är, men så här har det varit någon vecka nu och jag vill nästan skylla det på Lariam-tabletterna eller så är det helt enkelt extrem nervositet och stress just nu.
 
Igår var det verkligen ingen rast och ingen vila. Direkt efter jobbet var jag och pappa på Claes Ohlson för att inhandla de sista sakerna typ regnställ, plåster, mer packpåsar och nästan det viktigaste utav allt - en bagagevåg. Så direkt när jag kom hem igår var det bara och börja väga allt jag fått av alla de som donerat. Efter det bar det av till köket för att laga käk till familjen och sedan in i bilen för att köra en liten turné kring Stenhamra för att plocka upp barnkläder som vänliga människor velat skänka. Tack så hemskt mycket! Så fram till halv elva igår kväll stod jag och mamma och sorterade kläderna och vikte in dom i påsar efter storleksordning. Vilket hästjobb!
 
Nu är det sista dagen kvar på jobbet, sedan en sista träff med min käraste Jackie. Imorgon måste jag faktiskt börja packa min egen väska (jag har noll koll just nu). På torsdag kväll reser jag, 60 timmar till takeoff!
 
 

Kommentera här: