En liten hälsning!

Tjolahopp alla besökare på bloggen! Hoppas ni haft en fantastisk helg. Det har i alla fall jag. Relativt WiFi-fri också och jag lämnade datorn hemma, alltså i volontärhuset... 
 
I alla fall. Jag tittade bara in hit för att säga hej innan jag kryper i sängs och säga att jag mår bra efter en lång och fantastisk bra helg i den mysiga kuststaden Cape Coast. Jag ska berätta mer om det och om besöket på barnhemmet lite senare i ett annat inlägg. Om ni kikar in på @emilotte på instagram kan lite bilder ha dykt upp där! (Ungefär vad vårt Wifi klarar av såhär på kvällen), bara ett tips.
 
Okej, så jag bjuder på två bilder innan jag avslutar. Båda bilerna är från besöket i Ada Foah, öster om Accra. Min första utflykt med gänget!
 
Jag blir så galet full i skratt varje gång jag ser denna bild. Snacka om att fånga ett moment. Jisses, gänget stod och skulle ta ett snyggt gruppfoto vid strandkanten, och rätt som det är sköljer en jättevåg mot oss bakifrån och vi alla faller i plurret, lagom överranskande. Vilken syn! Oj oj oj!
Enogh said. Fufu är en maträtt här för övrigt, som jag inte tycker så mycket om tyvärr...
 
Danke schön Lena för att jag fick låna dina bilder!
 
Kul att så många hittar hit! Jag blir väldigt glad att ni läser bloggen och hänger med mig på min resa. Vilka är ni? 
1 Belinda Breed:

skriven

Haha, vilken härlig bild där med vågen!

Svar: Ja verkligen!! Haha
Emilotte

2 Amanda:

skriven

Din syster!! :)

Svar: Puss på dig :)
Emilotte

3 Malin:

skriven

Jag lämnade lite bebiskläder till dig innan du åkte (i stenhamra) Kul att följa dig där nere:)

Svar:
Emilotte

Kommentera här: