Farväl älskade, älskade morfar

Och tack för din tid här på jorden med oss. 
 
Igår var en fin cermoni och begravning för vår morfar, Gustaf i Norra Råda kapell. Jag och min syster Amanda fick äran att sjunga morfars favroitlåt "En natt jag drömde" av Cornelis Vreeswijk. Det var såklart väldigt jobbigt att ta avsked av en sådan fin människa som man har så mycket minnen med tillsammans. Många människor närvarade på hans begravning och jag tror aldrig jag har sett så många kondoleanser. Tack morfar för allt, vi tar hand om mormor 
 
Vila i frid.
 
 
Testade att ta några bilder vid kapellet igår med kameran (Canon EOS M). Tycker de blev hyfsat bra faktiskt! Måste bara lära mig att redigera dem så kvaliteten är den samma när jag lägger upp dom här. Vintern var ordentlig i Värmland med mycket, mycket snö. Skönt att jag snart åker till värmen!
 
Med mig från Värmland har jag med mig lite kul att ta med till barnen som morbror Pelle ordnat fram. Gött! Är så taggad nu så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!!

Kommentera här: