hypokondrikern är framme!

Ja hallå och god kväll! 
 
Kan börja med att tacka alla mina fina kollegor på ATG för den fina dag jag fick med er med lite "avskeds-fika" eller vafasen man ska kalla det. Det är inte alla som har den turen att ha en så grym arbetsplats! Så tack snälla, jag kommer verkligen att sakna er alla. Sakna alla driftstörningar, dumma och snälla ombud, makuleringar och kunderna som spärrat sina ATG-konton men vägrar att erkänna att de skrivit fel lösenord. Ni supporten känner säkert igen er! Men sen i april kommer vi ju alla att ses igen såklart...
 
Efter jobbet följde lite middag och shopping med Jackie i stan och nu sedan i eftermiddags har jag känt mig jätte, jättekonstig. Jag tänkte inte på det förrän jag kom hem till tystnaden och kunde utmattat att slänga mig ner på sängen för att pusta ut, att det faktiskt susar och brusar något enormt i mina öron. Ungefär som när man kommer ut från nattklubben ni vet, när man lyssnat på dunka-dunka-musik i flera timmar och det låter som att man har ett elverk i öronen som dövar hörseln. Just nu lyssnar jag på musik för att jag ska slippa höra bruset... Och smått biverks-hypokondriker som jag är slog jag upp på FASS om det skulle kunna vara en biverkning från Malariaprofylaxet och jamenvisst var det väl det. Känns det inte bättre imorgon så får jag nog ringa till läkaren, för jag tror jag kommer bli tokig om det ska fortsätta brusa i mina öron i 8+4 veckor till. Nä jag vette fan...
 
Men, men, nog om mig och mina öron. Nu har jag packat färdigt en kartong och en hel resväska på kvällen. Det tog sin tid och vågen sa "precis på gränsen", men jag tror nog det kommer att funka. Flirtar man lite kanske man kan få igenom någon kilo övervikt hit och dit med tanke på att det är 23 kilo endast till välgörenhet. Imorgon ska jag på andra äventyr. Sista dagen, vilket betyder att sista chansen att inhandla småsaker och sådär + att jag ska fika med min kära systeryster. Just ja! Sen måste jag ju packa min egen väska... Det kan vara bra att komma ihåg!
 
 
Bjuder på två högst osmickrande oredigerade bilder från lasset av kläder jag fick ihop igår och hur väskan ser ut just nu... Vad roligt det hade varit om det varit min väska! Jag hade fått klä mig i matchtröjor och bebiskläder och endast borsta tänderna med barntandborste och barntandkräm för att sedan gå runt i små barnskor. Nej, jag får helt enkelt komma ihåg att packa min egen väska!
1 Nina:

skriven

Ett stort lycka till på din beundransvärda resa :-) och var rädd om dej 💗 kramar från värmland 😍

Svar: Tack Nina!! Stor kram 💕
Emilotte

Kommentera här: