Mälarö tidning

Godkväll!
 
Som jag tidigare berättade så var chefredaktören för Mälarö Tidning hos mig och gjorde en intrervju om min Ghana-resa förra veckan. Denna publicerades i veckans upplaga och låg i brevlådan när jag kom hem från Värmland igår kväll. Självklart hade jag redan tjuvläst den på deras hemsida, men jag tycker det ser bra ut! Till och med bloggen fick lite publicitet! Och det gav faktiskt respons på en gång, folk har faktiskt hört av sig till mig som vill donera.
 
Annars idag har jag i princip gått och klagat på att tiden går så enormt långsamt. De fyra dagarna som återstår innan jag åker känns oändligt långa och torsdag känns som det ligger lika långt fram i tiden som det gjorde för två månader sen. Som sagt kan jag nog inte riktigt "ta in" att det snart händer... Att snart så slår en av mina livs drömmar in. 
 
Idag har jag även skrivit lite med Laud för att lugna ner nerverna. Jag har haft sådana mardrömmar om att jag inte blivit insläppt i landet och gud vet vad, men mycket pågår i mitt huvud just nu. Det känns så himla skönt att man har någon som väntar på flygplatsen för att ta emot mig. 
 
Nu är det i alla fall inte så långt kvar (försöker jag intala mig själv). Det är inte mycket kvar att göra innan jag åker... tror jag i alla fall. Packa väskorna och posta ett paket, sedan är jag igång och påväg! Yeeey!
 
 
Du kan läsa hela artikeln på Mälarö Tidnings hemsida eller blädderversionen i PDF HÄR

Kommentera här: