Tack för alla lyckoönskningar!

Nu sitter jag här på sängkanten och känner mig lugn och fin i själen. Väskan är faktiskt så gott som färdigpackad, båda två till och med! Till min lättnad fick allting plats och jag slipper till och med posta iväg en kartong, kort sagt så står alla gåvor för ungefär 2/3 delar av min packning medans resten är mitt. Nu kan jag bara sitta och njuta och slappa innan vi åker iväg till flygplatsen typ vid sex-tiden. Kan hända att det blir några kilos övervikt, men det kan jag säkert försöka flörta mig till.
 
Jag reser i en jumpsuit med en skön stickad tröja över och med en 30 liters rygga som handbagage. Det känns ganska stabilt ändå, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan får vi se vad jag hittar på... Slår på en film kanske? Åh, jag är så glad att jag var ute i god tid!!
 
Och för er som undrar hur jag mår nu så är det som natt och dag. Lite senare igår kväll började jag känna mig som mig själv igen, inga konstiga tankar, och jag sov mellan elva och sju inatt vilket jag tar som en stor framgång faktiskt.Skönt! Har börjat ge den där tanken med Malarone en chans, jag funderar på om jag kanske inte ska handla det i Ghana i alla fall. Det är mycket billigare där så får jag väl prova mig fram!
 
Vi hörs snart igen! Kramar

Kommentera här: