Gods'way

Goddag mina vänner!
 
Jag har börjat spela The Sims 3, ja, tro mig. Jag fick något ryck för ett par dagar sedan att jag saknade det där med att lira The Sims, det är så avkopplande på något sätt och ett grymt tidsfördriv. Tidigare har jag varit en fast anhängare till The Sims 2 och jag kommer ihåg när jag hängde på The Sims Communityn för typ 5-6 år sedan och bloggade där om mitt spelande, la upp bilder och sådär. Det var typ som dagens instagram på nätet för bara The Sims-bloggare. Det var sjukt kul! Good times, good times.
 
Inte nog med det... På fredag har jag och min kollega Edman ett kombinerat hejdåkalas och födelsedagskalas med bowling, käk och karaoke (och lite förfriskningar och dans) med kollegorna. Ska bli så stört roligt! Woho!
 
Laud skickade mig dessa bilder igår som gjorde mig superglad. Fyra nya ungar gick till skolan för första gången i livet igår. De är samtliga sponsrade av TANF och barnen fick också nya ryggsäckar!
 
Denna kille hetter Gods'way. Tycker det är ett jävligt häftigt namn! Han är sponsrad av TANF.
 Bilderna är lånade från TANF
1 Amanda:

skriven

Puss!!

Kommentera här: