Nytt år, nya möjligheter!

Jag har lite smått börjat knappa på kameran. Jag fattar i och för sig ingenting ännu men jag antar att det kommer med tiden och efter massa öva. Jag är än så länge väldigt nöjd! Det är ju såklart lite mer annorunda att fota med en systemkamera än en iPhone, det finns ju så mycket roligt man kan ställa in. Och så knäpper den så härligt i handen när den tar bild. Känns mer på rikigt då faktiskt!
 
Här följer några bilder jag tagit i dagarna. Jag har inte lärt mig att redigera än i så där häftiga program, det får nog också bli ett framtida projekt.
 
Tovlslaget
Nyårsdagen, pizzans nationaldag. Vems ser godast ut?
Mina två käraste ägodelar, min bebis Asus och nu också kameran. Båda följer med mig till Ghana, så det kommer bli super!
1 pelle:

skriven

Vad ska man säga. Inte är det någon LCHF diet precis. Snygg kamera.

Kommentera här: