Min dator tycker inte om Cola

Det fick jag erfara igår. Vi satt och skrev ett dunderbra inlägg när jag tänkte bjuda honom på lite Cola, men verkar det inte vara hans smak för idag vill han inte ens starta. Eller så har han väl fått någon afrikansk sjukdom, malaria eller något. Hur som helst, skit händer och bara om någon får titta lite på honom när vi kommer hem så tror jag att det löser sig. Men det gör det tyvärr lite mer komplicerat att blogga under mina sista dagar, men det ska vi nog också lösa på något sätt!
Mina skitiga afrika-fötter. 
 
Agneta, jag och Camilla. Den enda svettiga bilden som finns på oss alla. Vi hade en dundermysig helg i Kokrobite och Camilla firade sin födelsedag med oss häromdagen. Tack för att jag fick träffa er!
1 Jocke:

skriven

Hej Emilotte!

Vilka fina fötter! :)
Men så tråkigt och oväntat att datorn inte var sugen på Cola, synd för oss som gillar att läsa om dina äventyr.

Vi vill tacka för det fina vykortet som damp ner i vår brevlåda! Väldigt fint!

Fortsätt skina upp ditt Ghana och sprid din glädje så ses vi snart!

Och ja, jag tuggar på med din kära mailstatistik, men du gav mig en välbehövlig spark i rumpan! ;)

Halvkalla jättekramar från Solvalla

Svar: Hej! Ja, men vad ska man göra, är man i Afrika så orkar man inte riktigt bry sig om såna saker, haha. Försöker se det komiska i det på något sätt :) Men jag fortsätter att skriva som vanligt så får ni följa med på mina äventyr i alla fall!
Va kul att ni fick fram det! Ja vi ses den 15:e april, då är jag på plats igen och skakar liv i era trötta små vintersjälar. Jag hejar på dig Jocke, hälsa alla!

Puss och kram
Emilotte

Kommentera här: