Throwback Ghana

Titta här! Jag hittade så fina bilder i min kamera som jag insåg aldrig fått se dagsljuset här i bloggen, så jag tänkte bjuda på lite tillbakablickar från Ghana, så här får ni!
 
Min saknade klass!
Bästa grannarna!
 
Nu är det knappt 25 dagar kvar tills jag åker - och jag börjar äntligen bli lite nervös och få lite pirr i magen. Kan inte riktigt förstå hur häftigt det här kommer att bli! Tittar jag på bilderna fylls jag med värme - sällan jag fått stå ut med så mycket kärlek under 8 veckor som i våras.
1 Anna:

skriven

Åååå va underbart det ser ut När jag gått ut skolan vill jag också åka ner till Afrika som volontär! Hoppas din resa blir lyckad!

Svar: Det tycker jag du ska göra, alla gånger! Tack Anna, det är bara att hojta till om du behöver hjälp i framtiden med volontärarbete! Kram
Emilotte

2 sofia:

skriven

Hej! Jättefina bilder!! Jag undrar bara vilken organisation du valde att åka med för volontärarbetet? Eller åkte du dit på egen hand? Skulle vara kul att få veta, funderar också på att åka till Ghana faktiskt. Hoppas du mår bra annars:)

Svar: Tack Sofia :) Jag åkte ner på egen hand från början i våras, det är båda billigare och mer flexibelt men kräver desto mer ansvar. Organisationen heter TANF och du kan läsa mer på tanfghana.org. Jag är Svensk programchef för organisationen här hemma, så det är bara att kontakta mig om du undrar något!
Emilotte

Kommentera här: